środa, 20 lipca 2011

StG44 potrzebne od zaraz


Czołgiem! W czwartek gramy scenariusz drugowojenny w "Force on Force", a ja miałem przykrótko z ludzikami ze Sturmgewehrami. Szybko musiałem rozwiązać problem nożem i GS-em. Dokładnie co i jak - u mnie na blogu. Najważniejsze, że zdążyłem na jutro z odpowiednimi figurami. Zrobiłem też wspólne zdjątko z laleczkami od których zacząłem konwersje, abyście mogli porównać produkt początkowy i końcowy. Do obaczyska w czwartek, będę około wpół do szóstej :)

2 komentarze:

  1. Figurki pierwsza klasa :)
    ale mnie osobiście rozwalają podstawki te kempki trawy są świetne, zdradź sekret :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :) Kępki to żadna tajna "Wunderwaffe". Możesz je kupić tu:
    http://www.jadarhobby.pl/fredericusrex-c-19_1025.html

    OdpowiedzUsuń