poniedziałek, 6 maja 2013

Prezentacja Normandy Firefight w Poznaniu

Witam!


Ponieważ Q.B. przeszedł na ciemną stronę mocy i mocno zaangażował się grę "prosto z pudełka", to ja dla odmiany wrzucę kilka fotek z niedawnego pokazu Normandy Firefight, jaki udało mi się zorganizować w Poznaniu w czasie "Soboty z Grami Planszowymi".


Zagrało sześć osób, każdy dostał pod komendę po jednym żołnierzu. Ja nie grałem, tłumaczyłem zasady. Zagraliśmy dwie partie, zmieniając po drodze strony gry i nieznacznie modyfikując układ stołu. Celem scenariusza było zajęcie mostu.


Jak widać strona amerykańska nie doczekała się jeszcze malowania. Braki są już w trakcie nadrabiania.

  

Gra przypadła uczestnikom do gustu i pewnie jeszcze nie raz zagości na sobotnich spotkaniach.

Dziękuję Phantomowi za możliwość wykorzystania zdjęć.

Do następnego razu!

5 komentarzy:

  1. Brawo Czaki ! :)
    NF ma spory potencjał do zachęcenia nowicjuszy czymś historycznym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe. Z racji mojego zainteresowania FOW (skala 15mm) powiedz jak widzisz możliwość grania w tej skali np. wprost stosując podręcznikową konwersję do 20mm (lub po ew. wprowadzeniu jakiejś korekty). Zaintrygował mnie model Citroena na stole - proszę o jakąś informację o nim (skala, producent, gdzie kupić).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest to zabawka firmy Siku, a mianowicie Citroen Traction Avant. Dostępna chyba w każdym większym sklepie z zabawkami w kraju. Główny samochód Gestapo, a potem polskiej bezpieki. Skala to oficjalnie 1:60, ale zaatakowany suwmiarką przyznał się, że ma skalę 1:56, czyli idealnie 28mm. Stosowany również często przeze mnie i q.b. jako limuzyna dla skali 20mm.

    OdpowiedzUsuń
  4. Great looking pictures!!
    Phil.

    OdpowiedzUsuń