poniedziałek, 6 października 2014

Battlegroup: Blitzkrieg demo-game - Poznańskie Dni Fantastyki 2014

Wracamy po dłuuugiej przerwie!

W pierwszy weekend października odbyły się w Poznaniu PDFy, czyli Poznańskie Dni Fantastyki. Postanowiłem wraz ze znajomymi z Sekcji Gier Bitewnych "Drugi Front" Klubu Fantastyki "Druga Era" wykorzystać tę okazję do oficjalnej, przedpremierowej prezentacji dodatku do serii Battlegroup o podtytule Blitzkrieg. Jak nietrudno zauważyć prezentowaliśmy starcie z Września 1939 roku. Demo-game rozegraliśmy na ok. 250 punktów na stronę, zgodnie z listą armii Wojska Polskiego z 1939, jaką otrzymaliśmy od autora gry do konsultacji. Celem starcia dla Niemców było zdobycie wioski w centrum stołu, Polacy natomiast musieli utrzymać się wśród zabudowań do piątej rundy. Strona niemiecka rozstrzygnęła bój na swoją korzyść zmuszając polskie siły do ucieczki.

Poniżej kilka zdjęć z prezentacji. Na pewno nie będzie to ostatnie nasze podejście do tematu Września '39.


















Odwiedziła nas nawet lokalna telewizja:




Autorem zdjęć jestem ja oraz Canonier450, który mam nadzieję, dołączy do grona współautorów naszego bloga.

2 komentarze:

  1. Fajnie ta gra wyszła widać. Podoba mi się stół, a zwłaszcza budynki. Szkoda jedynie, że nieobecna była piechota po obu stronach, bo zapewne gra nabrałaby rumieńców. Co prawda wrzesień 39 to nie moja "epoka", ale chętnie zagram przy którejś okazji.

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  2. Piechota na pewno zacznie się pojawiać, jak tylko wyjdą modele Polaków. Póki co mamy tylko kilka figurek metalowych. Poza tym gra była przygotowana pod ewentualnych graczy, którzy nie mieli styczności z Battlegroup, a łatwiej tłumaczy się zasady przy starciach pancernych.

    OdpowiedzUsuń