Pierwszy scenariusz naszej egipskiej kampanii Pulp Alley znajdziecie tutaj.
***
Fabuła drugiego scenariusza przeniosła naszych bohaterów do oazy pośród piasków egipskiej pustyni. Podobnie jak w pierwszym scenariuszu ustaliliśmy, że aby móc skompletować główny cel fabularny (major plot point), należy uzbierać co najmniej trzy z czterech celów pobocznych (plot points). Były to:
- drugi fragment dziennika tajemniczego archeologia - z zaznaczoną lokalizacją ruin świątyni,
- zapas żywności - prowiant na pustyni jest niezbędny,
- broń - bez broni lepiej nie ruszać w dziki teren,
- beczki z wodą - woda na pustyni to podstawa.
Głównym celem, podobnie jak w pierwszym scenariuszu, była ciężarówka.
Do rozgrywki tym razem zasiadł Tomek z Łukaszem. Rozkład punktów fabularnych na stole i tym razem wymuszał konfrontację, jednak teren pozwalał na ciut więcej skradania niż w pierwszej grze. Poniżej kilka zdjęć z gry.
Rzut oka na rozstawienie terenu w drugim scenariuszu.
Bill Baker szybko zajął skrzynię z bronią...
...a w ślad za nim Nicole Lagger i Shorty przejęli drugi fragment dziennika.
Łukasz (po lewej) i Tomek (po prawej) w trakcie rozgrywki.
Awanturnicy zakradali się do obozowiska od strony skał.
Panzer-bot okazał się skuteczną bronią.
Prof. Trevor Griffith w pobliżu ciężarówki - celu potyczki.
Kolejna ofiara Panzer-bota i skuteczne przejęcie dziennika tajemniczego archeologa.
I w tym przypadku gra przyniosła nam dużo radości, zarówno swoją dynamiką jak i filmową mechaniką. Do tego typu rozgrywek zasady Pulp Alley sprawdzają się świetnie.
Ostatecznie pojedynek znów wygrała strona niemiecka i po raz kolejny odjechała w kierunku ruin świątyni gdzie miał się rozegrać finałowy akt naszej kampanii...
Ostatecznie pojedynek znów wygrała strona niemiecka i po raz kolejny odjechała w kierunku ruin świątyni gdzie miał się rozegrać finałowy akt naszej kampanii...
Dratted Panzerbots!
OdpowiedzUsuńGreat looking terrain and figures. Tidy and fun looking game.
OdpowiedzUsuńThx for comments. It was really fun! Pulp Alley is a great system for movie-like actions. Unfortunately we have differently balanced our leagues/teams so there was a lot of fighting instead of sneaking and thinking but still, the game was really fun :) We certainly play more of that :)
OdpowiedzUsuńCheers